Wywiad z niesamowitÄ… YoutuberkÄ… - Nicole StaniszewskÄ….

Dzisiaj przychodzÄ™ do Was z krótkÄ… rozmowÄ…, którÄ… przeprowadziÅ‚am z Nicole StaniszewskÄ….  



KIM JEST NICOLE?
To 17-letnia niezwykle pozytywna  mieszkanka Poznania. Na swoim kanale umieszcza vlogi, challenge itp. Na YouTubie filmy zamieszcza od 2012 roku. Obecnie jest posiadaczkÄ… 15 258 subskrybentów, 960 like'ów na Fanpagu i 1472 czÅ‚onków na grupie. Tutaj zostawiam Wam jej social media i link do kanaÅ‚u na Youtube :) 

YouTube: www.youtube.com/channel/UCyBhhdbG6Dk25OeEs_w_0ZA
• FanPage: www.facebook.com/Strawberrynicesmile?ref=hl
• Instagram: www.instagram.com/nico_sta/
• Tumblr: hugme111.tumblr.com/
• ASK: ask.fm/strawberrynicesmile 
• E-mail: nicole_staniszewska@wp.pl
• SNAPCHAT: hug_me1


K: SkÄ…d wziÄ…Å‚ siÄ™ pomysÅ‚ na kanaÅ‚, dlaczego np. nie nagrywasz gier? 
N: Chce nagrywać to co mnie interesuje, nic na siÅ‚e :). Na przykÅ‚ad na grach kompletnie siÄ™ nie znam wiÄ™c nawet siÄ™ za to nie biorÄ™. 

K: Czy otaczajÄ…cy CiÄ™ ludzie na co dzieÅ„ traktujÄ… Ciebie jako kogoÅ› znanego.. Youtubera? 
N: Nie, głównie znajomi traktujÄ… mnie jako zwykÅ‚Ä… Nicole, czasem coÅ› tam wspomnimy o kanale ale przecież ja niczym siÄ™ nie różnie od innych moich znajomych haha :D. 


K: Czy to co tworzysz sprawia Ci przyjemność?
N: Jasne że tak! Gdyby tak nie byÅ‚o to na pewno bym tego nie ciÄ…gnęła.  

K: Czy miaÅ‚aÅ› takie momenty, że prawie usunęłaÅ› kanaÅ‚?
N: Nie! Nawet gdy byÅ‚y moje poczÄ…tki i wiele ludzi mówiÅ‚o mi że mam dać sobie spokój z YT bo i tak nic z tego nie wyjdzie to ich nie posÅ‚uchaÅ‚am, i bardzo siÄ™ z tego ciesze. :) 


K: Jaki tytuÅ‚ nosiÅ‚ Twój pierwszy film? Jakie uczucia towarzyszyÅ‚y Ci podczas tego wideo?

N: To byÅ‚ jakiÅ› filmik o kosmetykach typu" Moje kosmetyki" czy cos podobnego, gdy go nagrywaÅ‚am kompletnie nie wiedziaÅ‚am co robie i na co siÄ™ pisze haha.

K: Lubisz gdy ktoÅ› na ulicy CiÄ™ rozpozna? CzÄ™sto Ci siÄ™ to zdarza? 

N: Uwielbiam :) Bardzo lubie spotykać moich widzów, z którymi mogÄ™ chwilÄ™  po prostu porozmawiać, czy czÄ™sto? Åšrednio, częściej dostaje wiadomoÅ›ci że widzieli mnie ale wstydzili siÄ™ podejść. A przecież nie ma czego siÄ™ wstydzić ! 


K: DziÄ™kujÄ™ za udzielenie wywiadu! ♥ 

N: Również dziękuje i pozdrawiam :*


Emotikon kiss





Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Ciekawy wywiad, uwielbiam takie czytać :)
    masz wspaniałego bloga!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń