Ulubieńcy miesiąca - kwiecień

Słuchajcie, dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami miesiąca. Wybrałam to co moim zdaniem jest warte polecenia.


Makijaż.

Ze spraw makijażowych wybrałam jeden z tańszych produktów. Mimo, iż znam lepsze - ten też jest bardzo ciekawym produktem. A o kim mowa...? Mascara curling Pump Up! 


Mascara, niby jak każda inna. Jednak przekłujcie uwagę do szczoteczki. Delikatnie podkręcona sprawia, że nasze rzęsy zostają lekko uniesione.  Do tego delikatnie podkreśla i  wydłuża rzęsy. Myślę, że jak za 11 złotych w Rossmannie, to się opłaca.

A jak mi się sprawdzało?

Cudów nie zdziałało... ale dumna jestem. Lepszej mascary w tej cenie nigdy nie miałam. :)


Włosy - stylizacja i akcesoria.

Włosy to moja ulubiona dziedzina. A akcesoria do stylizacji to już w ogóle. W tym miesiącu zachwyciło mnie niezwykle wiosenne zestawienie, używałam szamponu - o którym mówiłam już oraz opaski do włosów z kwiatków!


Idealne do moich włosów, blond i rozjaśnianie - to problem wiosny i lata? Dlaczego? Promienie słońca są szkodliwe dla włosów, ale nie o tym mowa... moje włosy pod wpływem słońca się rozjaśniają. Z tego względu sprawiłam sobie ten szampon. Czy zmienia coś? Tak, efekty widoczne. 

Ja swój pierwszy wianek dostałam w H&M. Przed zakupem myślałam, że wstyd się w czymś takim pokazać przy ludziach. A tu proszę! Popadłam w uzależnienie od noszenia go na głowie. A tu niespodzianka.


Stylizacje.

Jakie ubrania nosiłam w tym miesiącu? Zobaczcie sami. Teraz już będę sobie siedzieć cicho i zostawiam Wam same zdjęcia:






(ZDJĘCIA NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA!) 












Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Super post! A jak sprawdził się ten szampon rumiankowy? Jakieś efekty? Kiedyś sama chciałam go kupić, ale jakoś ciągle odwlekałam to i nie mam egh. Polecasz go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz blond lub rozjaśniane, to jest fajnie. :) Delikatnie też mi pogłębiło blond. :) Do tego dodało objętości i połysku. Łatwo się po nim rozczesuje. :D Z całego serducha polecę.

      Usuń